Minnoskizimm Kızlar merhaba 1 aylık bebeğim dün hepatit b aşısını oldu dün gece uyumadı hala ayakta çok huysuz hep ağlıyor çok bunaldım ne zaman geçer bu hali
Momys_-girl Minnoskizimm bizim de aşı oldugun da oyleydi ama 2 gün sonra geçmişti şimdi ise 3 tane asısı var o beni korkutuyor cok aglıyor yazık
Eda0798 Minnoskizimm benim kızımda 2 buçuk aylık 1. Ay aşısında hiçbirşey olmadı ama 2. Ay aşısından sonra huysuzlaştı gündüz uykularında uykuya pek dalamıyor ve en önemlisi meme reddi yaşadık biz meme+mama gidiyoruz şuanda
Musam Minnoskizimm kafayı yemek üzereyim oglum normalde MaşaAllah uslu bebek ama. Aşıyı dün yAptırdık gece mama yemedi 4 saat aç kaldı hala bağırıyor huysuzlanıyor
Minnoskizimm Tortilla valla bilmiyorum başka bişeyi yok diğer günlerden Farklı olan bende aşıya bağladım
Eda0798 Minnoskizimm çok şükür benim sütüm var ama kızım emmek istemiyor silikon göğüs ucuyla emdiriyorum şuan onuda emmek istemiyor
Gsyasmin1905 Musam ağrısı,acısı belkide kaşıntısı vardır bebekler boşuna ağlamaz yan etki olmuştır muhtemelen
Ozlemay Minnoskizimm aşı olduğu gün huysuzdu diğer gün normale döndü 2.ay aşısında olurken ağladı aşı sonrası huysuzluk olmadı hiç
Musam Gsyasmin1905 valla bilmiyorum sancı kı dedim gaz mı yok gaz damlasını verdim masaj yaptım karnında felan şişlik yok dün yapıldı bugün etkisi geçer mi acaba