UmayZeynep benim oğlumda 5 aylıkken 5 gün yapmayınca sonunda doktora götürdüm.ama hiç bi sıkıntısı,huzursuzluğu yoktu.izlediğim doktor videolarından edindiğim bilgi ile de sadece anne sütü alan çocuklarda 10 güne kadar normal kabul ediliyor diyordu.nitekim 6.günün sabahı gittiğimizde doktorda aynı şeyleri söyledi ve 10 gün yapmadığında gel dedi.oğlumda 8.gün yaptı.normal yani canım.şuan 16 aylık oğlum ve bizde havalar ısındığından beri çiş sayısı çokk azaldı(yeterli sıvı vermeme rağmen)öğlen 2 de randevum var doktora gideceğiz o yüzden.