Geberikgelinnsss 3,5 aylık bebeğim var bu zamana kadar aptamil kullandım ama bebeğim ne hikmetse hiç sevmedi ve 3,5 aylık olmasına rağmen 120 ml içiyo onuda ölçeği azaltılmış bi şekilde dün öğleden sababa kadar sadece 120ml içti onuda zar zor bir türlü içmedi. Dün bi post açmıştım mama önerisi için belki mama reddi de olabilir ama hiç sevmemişti, bu sabah gidip sma optipro aldım 150 ml bitirdi tam ölçek öyle mutlu oldum hepsini bitirince anlatamam 😊 Birdaha ki öğünü bekliyorum yine 150 ml yapcam eğer bitirirse sevmiş demektir 😊 Birşey daha farkettim Aptamili hazırlarken çalkalayınca çok köpürüyodu Sma çok az köpürdü, inşallah sevmiştir bebeğim çünkü ebe kilo alımı yavaş demişti..