Mommysx Dün akşamdan beri bebeğimin hırıltılı nefes alıyor serum fizyolojik sıkıp aspiratörle çekiyorum ama çok zor geliyor sümük sanki çok dipte gibi bide sürekli hapşırıyor ateşi yok acaba hastamı oldu yoksa burnundaki sümükten dolayımı hapşırıyo
Momys_-girl Mommysx kaç aylık canım? Benim ki de cok hapşırır arka arkaya 3 kez en az. Burun akıntısı oksurugu yoksa bence birsey yok bizler cok kuruyoruz
Momys_-girl Mommysx zaten fizyolojik yapıp serumla çekiyorsunuz olsa illaki sümük de gelirdi hapşurursa bebek daha kolay cıkarıyorlar. Sen herşeyi yapmıs sın zaten doktora da gorursem aymıs seyleri diyor basıma geldiği için biliyorum ama için rahat etmezse Bi doktora görün yine de geçmiş olsun