benimde bebeğim 26 günlük gazını çıkarabiliyor ama 3 4 gündür kaka yaparken ıkınıyor zorlanıyor biraz eskisi gibi her bezi açtığımda olan kakası yok daha aza düştü kaka yapma sayısı bacaklarını karnına doğru ittirdim biraz öncelerde hem gaz çıkardı hemde kakasını öyle yapabildi köpüklü sıvı şekilde sadece anne sütüyle besleniyor aylık kontrolümüze az kaldı doktora gidince soracağım bakalın ne diyecek