Tgb94 aynı durumdayim, biz çok kucuguz ama henüz 6 gunluguz. O emmek istediği zaman emziriyorum ancak neredeyse her emzirme sonrası kaka yapıyor, annem hatta bu çocuk ishal mi acaba diye korkuttu ama doktorumuzla iletişime geçip bezlerini gosterdigimde anne sütü içtiği için normal dedi