Merhaba,
Tükenme noktasındayım artık. Bebeğim 8 aylık ek gıdasını 3 öğün+1 ara öğün şeklinde ilerliyoruz. Ek gıda ile ilgili sıkıntımız yok şükürler olsun. Ama yaklaşık 1 aydır ağzına mama sürmüyor. Kaşık mamasıyla veriyorum ama tabi ki yetersiz kalıyor. Denemediğimiz mama kalmadı. Nerdeyse tüm mamaları denedik. Bu ay sadece 70 gram almış ve ben çaresizlikten ölüyorum. Uyusun da vereyim diye canım çıkıyor ama o da olmuyor bazen. Pekmez katıp vermeyi de denedim bu arada olmadı. Farklı biberon emzikleriyle denedim yani her yolu deniyorum. Nolur farklı fikriniz varsa yardımcı olun bana 🙏🏻