Minikannesiii0655 Merhaba bebeğimi 5 günlükken kontrole götürdük ve kalbinde delik olduğu 3/6 ay içinde kapanması gerektiğini söylediler çok canım sıkkın bu durumu yaşayan varmı aranızda veya konuyla alakalı bilgisi olan 🥺