Almilagokcenn merhaba 8 ay 23 günlük kızım sabah 7.30 da uyanıyor, uyanınca hrmen emziriyorum. 9.30 gbi kahvaltı yapıyor, 10.30 gbi de tekrar emzirip uyutuyorum. Öğlen 12.30 gbi öğle yemeğini yiyor, 14.30 gbi tekrar emip uyuyo. İkindi gbi bi ara öğünü var. Akşam da 20.00 civarı uyuyo uyumadan önce bizimle akşam yemeği yiyor ve emzirip yatırıyorum. Siz alternatif sunduğunuz için istediği bir şey gelene kadar kabul etmiyo olabilir. Alternatif sunmayın bence. Bir de diş döneminde iştahsızlaşabiliyolar. Havalar da sıcak malum bizim bile iştahımız yok. Az ama besleyici şeyler vermeye çalışın. Eğer meyve püresi yiyosa içine biraz organik tahin karıştırın, robottan çekilen ceviz ve biraz da kefir ekleyip verin mesela ben öyle yapıyorum