Kısmet olursa 4 günlüğüne tatile gidebiliriz. Sormak istediğim, hamileyken kalça ve bacaklarımda çatlaklar oluştu ve selülit. Bikini giymiyordum öncesinde de mayo giysem kötü gözükecek diye onuda giymek istemiyorum. Arkadaşlarım da tatile gidiyorsun ne giyebilirsin bir şey olmaz diyorlar. Sizce şort daha mı uygun olur? Sizin de vücudunuz böyle olup ne giyeceğim diye düşünüyor musunuz🤦🏻♀️