patatesiscoming Kızlar bebeğim 11 aylık burnu dün geceden beri tıkanık otribebe ile denedim ama hala rahatlamadı başka yöntemleriniz var mı ?
Ayazege06 patatesiscoming Serum fizyolojik kullanıyo musunuz bir de bebeğinizinkaldigi odayı havalandırın sürekli.
Teemo07 patatesiscoming çünkü benim oğlumunda ne kadar temizleme yapsamda hep tıkalı. Ama ben oranı çok düşük evde ondan diye düşünmüştüm
ikierkekannesiii patatesiscoming canım banyo yaptır bak nasıl çıkıyor ben oğlumu banyo yaptırınca çıkıyor hepsi bizimkinin de burnu çok tıkanıyor
minnakleblebi Banyo yaptır , büyük ihtimalle rahatlar. Banyo olmazsa şırınga ile serum fizyolojik sık. Baya rahatlar. Kuru kuruya otri bebe ile çekme
patatesiscoming minnakleblebi AA yok yok serum fizyolojik sonra ötri bebe kullanıyorum ama rahatlatmadı