Kızlar dün öğlen kızımla yengesine gitmiştik yakındı hemen karşı karşıya evler. Karpuz kestik falan yedik masal da yedi (9aylik) eve geldik bi baktım kızarıklık olmuş kolunun altı sırtı dün acile gittik isilikten iğne yapacaktı 🙄🙄 Akşam Akşam ağlamasın dedik eve geldik. Kalmosan sürdüm travazol sürdüm yatmadan da hametan çok az. Sabah daha az gözüküyordu. Az önce baktım kolunda da var. Burası adana çok sıcak oluyor terliyor da ama terli bırakmıyorum uzeri hep hafif🥺 İğne olmadan ne yapmalıyım kıyamıyorum uykusu falan hep bozuluyor ağrısı oluyor. Bide alerji iğnesi yakar dediler o yüzden biraz korktuk🥺 Yok mu evde çözüm yolu? Yeterki olsun karpuz vermem bidaha zaten ilk defa o kadar yedi🥺🥺