BirAnneBirBebekkkKk kızlar korkmayın insallah yoktur düzensizlikler oluyormuş, benimde gecikti on gün falan test yaptım negatif idi, testten uç gün sonra adet oldum, bebeğim de dört aylık bende çok korktum hamilemiyim acaba diye sezaryan oldum daha dikişlerim acıyor sızlıyor duramıyorum bebeğim de çok küçük hep kucakta ve tekim kimse yok, Allah gönlümüze göre versin; illaki her anne hamilelikten ikinci çocuktan korkuyor yada istemiyor değil sadece başına gelecekleri yaşamaktan çekiniyor bebegi küçükken bebeğine yetememekten karnındakine faydası olamayacağını düşünmekten yitiniyor şahsen bebeğim küçük ve emiyor sürekli kucağımda ne iş yapabiliyorum ne yemek yiyebiliyorum çok huysuz bebeğim doğduğundan beri, ikinci bir bebek olursa (korunuyorken) Allah’ın taktiri başımız üstünde, ama o adet gecikmesinden sonraki yaşanılan tedirginlik çok kötü, insallah güzel vakitte beklediğimiz bir zamanda nasip olur ikinci, üçüncü, dördüncü 👶🏻 🙉