Oğlum bugün 39 günlük oldu, 2 haftadır gaz sancısı çekiyor. Damlada kullanıyorum ama şu son 3 günde çok daha arttı, karın ağrısı da var çok. 2 3 gündür bulgur pilavı yiyodum, benimde karnım ağrıyor, ses geliyor karnımdan, aynı şekilde oğlumun karnından da ses geliyor. Sürümden mi ona geçiyor yoksa mama mı rahatsız ediyor bi türlü anlamadım