kucukprensinannesi hadi ya her türlü zor demekki 🙄 ben de çok denedim ayakta sallamayı ama olmuyor çığlık kıyamet ille de kucak istiyo 🥲 bazen kendimi o kadar çaresiz hissediyorum ki sanıyordum ki sadece benim bebeğim böyle zor ama benzer şeyleri yaşayan anneleri duymak iyi geliyor demekki her anne böyle zorlu yollardan geçiyor. Atağin bitmesine son 3 gün diyor Harika Haftalar uygulaması, Sizin bebiş ne kadarlık