Meltemabg7 Gzdzeynep saç bandını siz ne zaman kullanmıştınız kaç aylıktı ve ne kadar süre sonra bıraktınız kullanmayı 🤗
Gzdzeynep Meltemabg7 2 aylık falandı kullandığımda 5 ayına kadar kullandım sonra düzelince bıraktım artık kıvrılmıyordu kulakları ama elimle de sürekli düzeltiyordum takıntı olmuştu
Meltemabg7 Gzdzeynep bende deniyim bir zararı yok en azından aklımda kalmaz 🤗 sadece geleri mi kullanıyordunuz
Tosbik1406 Meltemabg7 sol kulağının üstüne mi yatıyor hep? Ama ben doktora sordum kulak üstüne yatınca kepçe olunmaz dedi
Meltemabg7 Tosbik1406 aksine sağ kulağının üzerine doğru uyurdu ilk zamanlarda şimdi kendi ne tarafa isterse oraya dönüyor
Gzdzeynep Meltemabg7 yok ya nerdeyse bütün gün bantla tutuyordum. Zaten kız bebişim o yüzden yakışıyordu da çiçekli kurdeleli felan hoşuma gidiyordu.