Artık gerçekten kafayı yemek üzereyim 15 aylık oldu uyku saati düzeni var ama uyumak gibi bir düzeni yokuyanıyor ve sürekli zorla ağlamaya çalışıyor resmen öyle yaparak boğazını da acıtıyor ağrı kesici verdim artık diş jeli sürdüm altı temiz karnı tok ama bahaneden sürekli memede kalmak istiyor kaldıkça em çıkar yaparak oyun yapıp uyandırıyor daha da çok ne olacak ne zaman düzelecek yoksa daha mı beterini görücem ilerleyen aylarda Acaba sağlıklı çok şükür onun için dua ediyorum ama artık çok yoruldum bemde