Merhaba aranıza yeni katıldım, cumartesi epidural sezaryen doğum yaptım, canım oğluma kavuştum, yarın taburcu olacağım. İlk iki gün emzirmede zorlandım bugün daha iyi yaptım ancak göğüslerim çok şişti, hemşireler sağıyor, sıcak soğuk kompres yapıyor. 3-4 gün içinde bu şişler iner diyorlar, çok moralim bozuk, sütüm var şiş bebeğim rahat ememiyor. Sizin de oldu mu? Ne olur yardım edin.