Iyi geceler kizlar 7 aylik oglum hastalandi😔 bugun belki 40 kere hapsurmustur gozleri sulaniyordu burnu akiyordu hastaneye geldik serum takildi doktor alerjik dedi ve vucudunda kirmizi kirmizi lekeler olustu ve bu ara cok parka gittik galiba ondan hastalandi😩bebisler keske hic hasta olmasa 😔