Denisa Arkadaşlar merhaba vajinal yapışıklık için doktor estriol kremi verdi Bir hafta kullandım ara verip tekrar kullanmaya başladım çok olmadı fakat şöyle bir şey farkettim Bebeğimin Genital bölgesinde tüylenme oldu bu durum kremden dolayımi acaba