Kizlar bitik durumdayim 2 aylik oglum var gazli bir cocuk her gun gece yarilarina karar asla ve asla yatmiyor deli gibi agliyor kucakta bile zor duruyor dursa bile yatmiyor gazi o kadar varki midesini bile sıkistiriyor kusmasina sebep veriyor gece oldugu zmn derdimiz basliyor resmen saati geldiginde kurulu sat gibi basliyor sabaha kadar devam ediyor Allah im aksam olnasini istemiyorum resmen gaz ilaclaro fayda etmiyor 3 gundur iyice berbat oldu gece 3 de yatan cocuk sabah 5 te 6 da yatar oldu gucum kucvetim sifir ne yapicam nasil care bulucam bu illet gaza bile varmi yarin tekrar acile goturucem lagma yaparlar buyuk ihtimal poposuna annem zeytin yagi kulak pamuguyla surdu eskiler boyle yaparmis cocuk bi anda resmen kopuk cikar tto buyuk buyuk baloncuklar vardi icinde annem bunlar gaz iste dedi kucucuk bagirsaginda bu baloncuklar rahatsizlik veriyor agri yapiyor dedi cok uzuldum simdi icini ceke ceke kucagima goz yaslarina cok uzuluyorum bazen sabrim tastigida oluyor bn sittes yaptikca daha cok agliyor tek cocuk olsa neye 1 bucuk yasindada felaket yarsmaz bi oglum daha var zaten pilim bitiyor bide uykusuzluk ölucek gibiyim cokmus durumdayim tek basimayim ne zmn bitecek Allah askima biri bisey soylesin diger oglumda 1 gun bile sabah etmemistik boyle degildi cok gazli degildi ilk cocugum sanki ne yapacgimi sastim