Adalet-34 Masha_ alllah kahretsin böyle insanlaeı yarabbim arşı daglar titredi yarbbim yarabbim kızlarımızı erkek çocuklarımızın sen koru yarabbim hiç bi evladımızı annesiz babasız sahipsiz bırakma yarabbim sen onları koru onları dogru insanlarla karaılastır senin elin hep evşadşarıöızın üzerinde olsun allah belasını versin öyle insanların serefsiz adi köpek insanlar bizim devletimiz bi boka yaramıyor onlrda şerefsizler allah bildigi gibi yapaın onları
Yunusemreveannesi Masha_ burda görüp okudum kanım döndü diyebilirimmektubun resmini atmışlar Allahim neler yazmış cocuk Rabbim anne babanınsa hayirlisini nasip etsin
Masha_ _yaseminturann Amin amin o kadar sinirlendim ki uyuyamadim sabaha karsi uyudum çok zorladım uyumak icin suanda basim çatlıyor artık
ikizbabymom Masha_ malasef adalet sistemini de artık twitter insta belirliyo geldiğimiz son durum içler acısı
Morusevenanne _yaseminturann ben de çok üzülüyorum gerçekten. Korona var diye hapse bile girmiyorlar. Gercekten akıl sağlığını kaybedecek insan.
auroraleigh Masha_ Ben de gordugumden beri bogazim dugum dugum, insan inanmak istemiyor oyle aci ki. Onlari serbest birakan hakimin de hakimligine tukureyim ben. Bu ulkede adaleti sosyal medyada aramak zorunda birakanlar utansin derdim de, utanmak nedir bilmez onlar.
Kimimkiben Ben erkek çocuğumun altını bile her yerde açıp değiştiremiyorum, mahremiyet duygusu zedelenmesin diye.. bunlar pazarlıyor,susuyor ve izliyor. Hele çocukların ses kaydını dinledim yıkıldım. Çocuğuma bakmaya kıyamıyorum. Kısasta hayat vardır !
Mom07374 Masha_ haberi gördüğümden beri bebeğimi kucağımdan indirmek istemiyorum korkudan tüm gece nefesini dinledim içim yandı bu sabah da ses kayıtlarını dinledim parçalandım mahvoldum
ikiyigitannesi Masha_ bakara 179. Ayet “Kısasta sizin için hayat vardır, ey akıl sahipleri, umulur ki sakınırsınız.” Bu ulkede adalet saglanamiyor.. Rabbimin dediği gibi kisasta hayat vardır. Kısasa kısas yapıp onları heder etmek lazım ama hangi yiğit yapacak bunuuu
Browni_61 Masha_ Dier resimleride gördük şok oldum resmen mektubunu okudum bugn integramda baya önüme çıktı yeni bi dava deil ama galiba annesi uvey abba faln icerdeymis serbest bırakilmiş tepki odagi oldu.7 yasinda 10 yasinda cocuklar tecavuze istismara ugruyo bukdr delilli ve apac acik ortadayken slnasil serbest birakiyolr aklim almiyo.Ülkemizde resmen adalaletin A sı yok.Adalet die bi kelime var ama anlamiyo resmen tasimiyo.Kadina hakaret etti die adam hapis yatiyo ama 2 yasindan tut dha ileri yaslra kadr cocuklara tecavuz ediliyo onlar disarda elini kolunu sallayip geziyo
Masha_ Browni_61 Kafam o kadar dolu ki inanın ne okuduklarimi algiliyorum ne gördüklerimi çok korkuyorum bir kızım var bu kisa erkeğe bakmiyor maalesef haykırmak istiyorum hunharca ağlamak inanın donukluk yaşıyorum Allah belalarını versin ben boyleysem çocukları düşünemiyorum
Browni_61 Masha_ Aynn oyle biz okurken icimz ciz etti o çocuklar ne zamndan beri kac kez o olayi yasadi