Ervagiray Merhaba, 10 aylık bebeğime çok beyaz tenli olduğu için carters’tan uzun kollu mayo aldım sortlu takım. Bunun içine mayo bez giydirmeliyim değil mi?
Kuzey06 Ervagiray bizimkide 4,5 aylık yarın yola çıkıyoz. Kar tanesi gibi bebişim var inşallah domates olmaz 😬
Ervagiray Nazlimu987 bazı annelerden bebeğin hiç rahat edemediğini kumda oynarken giydirdiğini duymustum ama emin olamadım tesekkür edweriimm🥰
Ervagiray Kuzey06 ahh cok dikkat etmemiz lazım bizimde aynı, dokundugumuz yer kızarıyor🙈 bol güneş koruma ve uzun mayolar ise yarar umarım🤤
Kuzey06 Ervagiray uzun mayo almak hiç aklıma gelmedi. Zaten ben denize çok sokmayı düşünmüyorum. Sadece su ile tanıştırcam. Umarım rüzgar yakmaz.