bundlebeach
gerçekten bu ülkede yasadığım için utanıyorum şimdi yerli yersiz bir ton linç gelir böyle konustum diye ama artık herkes açsın gözünü bu ülke yaşanılacak gibi değil burada çocuklarımız güvende değil adalet yok ,gece 12 de müziğin insanlara zarar vereceğini düşünüp insanları işsiz bırakan bir ülke dışarı da gezen tacizciyi tecavüzcüyü hırsızı bin türlü kötülüğü yapanı içeri de tutamıyor.
Zalimler için yaşasın cehennem diyorum artık ve kopsun kıyamet kopsun ki hiçbir masum bebeğin cocugun kadının hayvanın kısacası canlının canı yanmasın.
kanım dondu gözümden yaslar aktı insanlığımdan utandım o haberi okurken..
ve oğlumu nasıl koruyacağım diye düşündüm..
Fakirin fakirleştiği zenginin parasına para kattığı babalarım açlıktan yada eve para götürememenin utancından intihar ettiği bir ülke burası..
Rabbim yar ve yardımcımız olsun🥺