Kizlar eşim Cook ısrarcı ama ben gitme taraftarı değilim uzun yol bebeğim arabada perişan olur terler ya hasta olursa kafamda milyonlarca soru ama eşimide kırmak istemiyorum adam heveslenmis herkes gidiyor küçük küçük bebeğiyle giden çok diyor akıl verin gitmeli miyim gitsem orda ne yapacağım tecrübe edinen Ler biraz anlatabilirmi