Rules canım ailem yakınlarım çok çok iyi çok şükür kızımı dört gözle beklediler gelsede sevsek diye .hiç hırpalamazlar severken uzaktan dahi severler virüs meselesi yüzünden çok güzel oyunlar oyuncaklar yani çok güzel benim gözümde .konu yabancılar değil kuzum sürekli ağlardı ama son dokuzuncu ayından itibaren çığlık çığlığa ağlamalar sürekli.acaba aç mi ,acaba üşüdü mu ki şu sıcaklarda ,acaba susadi mi ,acaba bı yerini mi acittim bez mi sıktı bı yerimi agriyo yani sürekli acaba acaba evde de dışarı da da sürekli bağırarak agliyo atak dedikleri bu galiba .