Birdunyabircennetannesi Bakın güzel anne, ben de sizinle benzer bir süreçten geçtim. kan uyusmazlıgı degil ama bazı şeylerin tam oturmamasından sebep yenidoğan sarılıgı yasadık, 4 kg dogan cocuk 5. günde 3600 ye düşmüştü sürekli uyuyordu ben emzirdim sanıyordum ta ki göğsüm taşlasana kadar. Neyse deger cok yüksekti ama dr mavi ısıga gerek olmadıgını söyledi mama basladık, anne sütümü de sagım yaptım biberon kasık enjektör hepsini denedik. Annem telefonda konusurken ay sütü yok ay cok kg kaybetti vs. demoralize olmak, sürekli sezaryenliyken hastaneye gitmek, pompalar , süt arttırıcı besin ve malt icecekleri. O kadar üzülüyordum ki mama sayımız 3-4’tü ilk basta. Sonra gece herkes uyurken ben pompayla bogusurken instagramda izmiremzirmedanismani Seda hanımın ve diger arkadaslarının tüm postlarını kayıtlı yazılarını vs. okudum. tomrisin emzirme notlarını okudum. Yetmedi sigortamın imkanı dahilinde emzirme danısmanı geldi ona anlttırdım. ilk bebeğim prematüreydi ve emziremeden cennete gitti yavrum. icimde kaldı emzirmek, o sebeple azmettim mamayı azaltıp anne sütü ve nasıl emziriliri kavradım. uygulamay geçtim, anneme teşekkür ettim 35. günde evine git hallederiz dedim, eşim zaten bebek dogunca ayrı depresyona girdi gaz cıkartmak dısında yanımıza bile ugramadı. bazı günler acemilikten ac kaldıgım ve tuvalete bile gidemedigim anlar oldu. Ama sonuc cok güzel oldu , hala emziriyorum. Mama baslamanız asla kötü degil, sadece bebekler bu düzene kolaya cabuk alısıyorlar bu zinciri kırmak annenin elinde. hasimatom ve muhtemelen insülin direncim var bebegim o kadar sık emmek isterdi ki hepsini sonradan ögrendim. Anne sütü varlıgında eger bebek de kilo alımlara geçtiyse mama ihtiyacı her an azalarak biter. bunun için kilo takibini yapabilirsiniz evde tartınız varsa ben öyle yapmıstım. her hafta tarttım.