Kızlar yeni doğum yaptım 3 gündür hastanedeym büyük kızım 21 aylık bu surecte babasıyla kaldı bazen komşulara götürdü onların cocuklariyla güzel oynuyo diye hastaneye yanıma geldi bana küsmüş sanki yaklaşmadı yanımda kalmak istemedi bu durum beni oldukça çok üzdü tabi yarın kardeşiyle eve gececez insallh yavrum benden sogumamistir demi 🥺🥺🥺