Herkese iyi geceler 💐 3 ay 19 günlük kızım var, ilk 1 ay anne sütü alabildi sonra mama vermek zorunda kaldım ilk baştan beri zar zor sevdi mamayı 3 saatte bir 120 ml mama içiyo, bugün öğlen 1de yedi aradan 8 saat geçti zar zor içirebildim aralarda hep mama yaptım içmedi aç olmasına rağmen, 4. Ayda mama reddi olabiliyomuş sizinde başınıza geldimi böyle şeyler?? Belkide mamayı sevmiyo çünkü öncesinde ölçeği tam yapıyodum hep yarım bırakıyodu, ölçeği azaltıp ml aynı yapıyorum yeni yeni 120 ml’imi bitirmeye başladı ama geçen ayki kontrolde ebede kilo alımı biraz yavaş dedi aptamil kullanıyorum, önerebileceğiniz ve kilo alacağı mama varmı? Uzun oldu hakkınızı helal edin iştahı hiç yok uyku sayesinde toparlıyo, 3. Ayki kontrolünde 6.050 gramdı.. 😶😶