İyi geceler sevgili anneler.
Oğlum haftaya 7 aylık oluyor, instagramdan vs. Çok görüyorum 6 aylık bebeklere falan pankek, kek yediren anneleri.bende çok istiyorum ama çok korkuyorum boğazına kaçar diye. Sizlerden fikir almak istedim. Yediren, deneyen, olumlu olumsuz sonuç alanlar yazabilir mi? 🤗