Kızım 7 ay 19 günlük (antalya da yaşıyoruz)malum çok sıcak oluyor klima açıyoruz. Şuan odanın içi 27 derce gayet iyi. Kızımın üstünde yarım kollu zıbın altında da uzun pijama altı var. Üzerine de hastane çıkışında ki penye örtü var ya onu örtüyorum (müslin ile üşür diye) ama ensesi sırtı soğuk kolları soğuk.sizler nasıl yatırıyorsunuz