Mine12 Kızlar bebegim 5 aylık. 2 gündür geceleri zorla uyutuyorum. Gündüzleri hiç keyfi yok. Ateşi de 37.4 civarları. Başına gelen var mı böyle? Bu süreçi nasıl atlattınız?
uyumayankoala Mine12 belli aralıklarla ılık duş ayağına limonlu çorap ve geceleri rahat yyusun diye calpol. Geçmiş olsun zor süreç ama atlatır inşallah
Mine12 uyumayankoala teşekkür ederim inşallah. Çok uykusuz kalıyorum. Bu günlerde gelir geçer inşallah