Merhabalar uzun zamandır yazmak istiyordum hep unuttum, bebeğim şuan 10 aylık ilk doğduğu zaman hiç sütüm yoktu çok şey denedim ama çok azdan öteye geçemedim bebeğimi doyuramıyordum ilk 10 günde sarılık oldu, dr mama önerdi vermek istemedim malt içeceği içtim sütüm taşıyor resmen ama 10 gün kullandım doğumda verilen 6 kiloyu hızla geri aldırdı hemen bıraktım ve sonra….. bu mucize videoyla karşılaştım Allah tarifi verendende bu tarifi paylaşan doktordanda razı olsun… bu karışımı tüm malzemeleri birer avuç koyup 6,7 lt su ekleyip kaynatıyorum blendırdan geçirip geniş süzgeçten geçirip posasıyla beraber içiyorum sürekli gün içinde azar azar veya 3,4 defa birer bardak, sütüm bol bebeğim doyuyor güzel gelişiyor kilo alıyor ve 6 ay sadece anne sütü içti bir damla su bile vermedim. Maşallah diyin ve lütfen sizde için.
Şifa olsun