Hivay16 ben yeniden bekliyorum vaka arttı yeni virüs tespit edildi aşı yapılıyor ama sıfır risk olmuyor tabi bende olucam ama vakalar gene uçtu herkes aşı oldum deyip maskeyi indirdi geçen arkadaşım aşı olduktan 1hafta sonra covid oldu ben hatta güldüm riski sıfıra indirmiyoruz ki maskeyi hemen çıkarmasaydın dedim
Gece klüpleri açıldı afedersiniz pavyon ve diğerleri açıldı orda çalışan kadınların yarısı yabancı uyruklu taksime gidin Tarlabaşı’nda yanlışlıkla geçin her evin önü yabancı kadın hepsi paralı ve yabancı ülkede şuan ölümcül virüs tespit edildi yani diyeceğim bizim daha uzun yolumuz var