Birkucukeylulmeselesi Cigdem-19 ben ne ilaç kullandım ne de emzirmeyi bıraktım olduğu gibi devam ettik çok şükür kızıma hiçbir yan etkisini görmedim
berieren Cigdem-19 bende ilac kullanmadim cok sukur gerek olmadi agrilarim oldu tabi parolla idare ettim.
38eg Cigdem-19 bende ilaç kullanmadım emzirme ye devam ettim kızım da bende pozitif tik ben düzenli parol içtim baya ağır geçti çünkü kızım da düzenli şurup kullandık ateşi hiç düşmüyordu aman aman bi sıkıntımız olmadı çok şükür. Geçmiş olsun.
tospikannesii Cigdem-19 yeni atlattım bende, ilaç kullanmadım, emzirmeye devam ettim. İki maske ve eldiven taktım, şükür ne eşime ne oğluma bulaştı, çok geçmiş olsun