Arkadaşlar 70 günlük bebeğim var. Çok şükür güzel sütüm vardı 3 gündür bir azalma var. Hava burda aşırı sıcak ve ben çok terliyorum aşırı su kaybediyorum acaba bundan mı? Bir de bir ölüm haberine üzüldüm ondan mı acaba? Şimdide sütümün azalmasına üzülüyorum gerçi. Geri düzelir mi eski haline gelir mi? Yoksa göğüslerin terbiye olması demek bu demek mi? Sıcaktan da bir şey yiyemiyorum açıkcası off 🤷🏼♀️😞