cilemgvnd06 kaç aylık? İnfant diskezisi olabilir 9 aydan küçükse. Korkulacak bişey değil sadece bağırsaklarının gelişmesi gerekiyor bir süre, zamanla alışacak. Benim bebem de öyle. Korkmayın canı yanmıyormuş. Sap simplex kullanıyoruz daha iyiyiz bu aralar. 19 günlük benim bebe