Kızlar kızım 28 ayın icinde wc olayı bitti şükür 1 ay olcak ki wc yi kendi öğrenmek istedi ve zamanida geldi die düşündüm ogrettim kardeş yapmak icin öğretmedim. Gel gelelim kardeş mevzusuna şuan biraz rahatlamaya başladım benle yatar benle kalkar ayri odasi yok ztn ayri bi düzeni olmadan kardeş yapamam asla.. spiral var aynı zamanda .
Tam 3 yaş dolunca mi cikarsam acaba diyorum , yoksa çıkar ztn cikarmaydi kalmaydi hamilelikmi diyorum ama bende 2.ci bebek hevesi yok yani eşim istiyor ve kızım çok sıkılıyor sitede oturuyorum kimse yok tanıdığın. Bimiyorum yani sezaryenim ztn zor geçti 2 hafta yatakda dönemedim cisimi yapamadım dus alamadım eş ayri sorun ztn destek olmadı ben degil o lohusalik gecirdi resmen…. bilmiyorum esimdende destek gorecegimi sanmiyorum yaparsam kendim yaparım ona gore hareket etmem lazım tecrubeli anneler bilginize ihtiyacım var …