Hsgjllcfgkpfd Kızlar bu şurubu kullanan var mı iştah acıcı bi surupmus hemde takviyeymiş ama 3-4 yaş grubundan başlar yaziyo benim oğlum 16 aylık ama doktor önerdi az mı versem acaba
AntiiSosyallKelebek Hsgjllcfgkpfd Canım yurt dışı çıkışı olması için 4 yaş yazmak zorunda o yüzden dr önerdiyse kullanabilirsin birçok ilaç ve damlada 4 yaş yazar
Nergis24 Hsgjllcfgkpfd ben kullandım yanılmıyorsam 15_16 aylıktı. Güzel de iştahını açtı Devam etmedim bıraktım iştahı aclinica ama keşke devam etseyd
blue90 Hsgjllcfgkpfd Bu şurubu bi ara aldık ama çok faydasını göremedik doktor onun yerine easyfishoil multi verdi iştah sorunumuz kalmadı çok şükür