İyü geceler sevgili anneler🙋♀️ Bugun kızımın aşısı yoktu ama ay sonu oldugu için aylık kontrole götürmek istedim vaş çevre kilo ve boy için? KIZImda bıngıldak daralması oldugu için baş gelişimini önemsiyoruz ama aile hekimliğindeki hemşire kilo ve boy bakmadı 9.ayda getir bakıcam dedi.O kadar gitmişim bakması gerekmez miydi? Ve de dolu değildi dolu olsa zaten içeri bile sokmazdım çocugu..cNım sıkıldı eve dondum