Zynp10 hiç ayağının altını ıslak mendille uyarmayı denediniz mi? İlk doktor kontrollerinde doktorumuz idrar rengini görebilmek için ayak altını uyarıyordu ve bebeğim hemen yapıyordu. Tahlil verirken de su içirip ayağının altını uyarıyorum, hiç beklemiyoruz. Hemşireler de şaşırıyor, bilmiyorlar 😊