Kizlar yaklaşık 10 saatlik bir uzun yola gidicez. Gece 12 de yola cikixaz sabah orda olucaz. İlk defa bebekle yola gidicem. Zor oluyor mu ? Oglum 22 aylık geceleri emmek için uyaniyor sürekli. Uzun yola giden ve emziren anneler nasil oluyor biraz bahsedermisiniz? Kendi arabamizla gidicez bu arada