Merhbalar bebeğim 8 aylık son zamanlarda göğüslerimin iyice yumuşacığını hissediyorum sizce sütüm yetersiz mi ya da arttırmak için neler yapmalıyım faydaydı olur mu bilmiyorum ama çok üzülüyorum bebeğim ek gıdada alıyor fakat gece emmeye kalkıyor bu yüzden kafam ne yapacağım konusunda çok karışık lütfen yardımcı olır musunuz ?