Sare1205 Kızlar doğum yapalı 1 buçuk ay oldu kasık ağrılarım ve belim ağrıyor ve sanki yumurtacıklarim da ağrıyor gibi iki gündür var ağrılarım sanki adet olacakmışım ama olamıyorum emziriyorum da normal mi sizce