Ozkelebek Anneler merhaba Tam 12 aylık kızım var 3. Ayından beri emzik emiyor ama hala 0-6 ay olanı emiyor 6. Ayında 6-18 aldım fakat emmek istemedi onu bende 0-6 aydan hala devam ediyorum bir sakıncası olur mu sormak istedim sizlere.
Kwsr Ozkelebek benim bebegimde 7 aylıkken filan 0.6 ay emiyordu doktorum büyüğe gecmemi solemisti çene yapısı bozulur demişti. İlk aldığım emzigi tutmadı başka denedim tuttu benimki .
S_x_w Ozkelebek elbette olur.. Damak yapısına zararı büyük.. Ayına uygun kullanmalısnız kabul etmiyorsa bıraktıron daha iyi.. Bu formda çok görüyorum bunu ama o emzikler boşuna ay ay üretilmiyor yani bunuda düşünmek lazım..istemiyor emmedi işte ben devam ettim bişey olmadı.. Zaten bunu cocuk süt dişlerini dökmeye başladığında anlayabilirsiniz ancak 🤷♀️ diğerlerini dinlemeyin bile