Slm kızlar ya size solerken cok utanıyorum ama ne olur bni anlayın ılk defa ozel bölgemde yuzumuzde cıkan sıvılceler gıbı 1 tane sıvılce cıkmıs ve cok acıyor allah rızası için ne yapabilirim bir fıkır verin neden cıkmıs anlamadım temızlıge cok önem veririm ama basıma ilk defa gelince korktum doktorüma danısamadım erkek oldugu için utandım sizin veya yakınlarinizn basına geldi mi. Ne yaptı yardımcı olur musunuz lütfen sizden de cok com utanıyorum bu konuyu konusurken lütfen kusura bakmayın ne yapacam bilmiyorum