Merhaba anneler, 17 günlük bebeğim var sorunum şu ki emziriyorum gazını çıkartmaya çalışırken uyanıyor uyumak için meme istiyor emzik pışpışlanmak sallamak da kabul etmiyor emerken uyuyor çünkü gazını çıkartmaya çalışırken uyanıyor ve uyutmak için tekrar emzirmek zorunda kalıyorum kısır bi döngüye giriyoruz gazını çıkartmadan yatırmak zorunda kalıyorum bir sorun olur mu sizce ?