Miranbebek34
Mama kilo aldırır. Tabi emekleme, yürüme, diş çıkarma derken biraz zayıflıyorlar. O zaman mamanın pek bi ehemmiyeti kalmıyor. Büyüdükçe zaten az kilo alırlar. 7,8 aylığı kadar güzel kilo almıştı bnmkisi. Ayda 1 kg ya yakın alırdı. Şimdi her yere yürüyor. Diş vs derkem ishal oluyor. Ne yerse çıkıyor alttan. . :)) sağlık olsun cnm. Bana da çok şey dediler. Bazen aldırış etmedim, bazen zoruma gitti. Öyle böyle derken 1 yaşını dolduruverdik çok şükür. :)