Iyı aksamlar kızlar 11 aylık 8 gunluk oglum var oglum aglar ken nobet gecıyor gbı gozlerı kayıyor nefesı gıdıyor baygınlık gecıyor gbı kendısı gelmesı ıcın tokatlym bu aralar daha cok sık olmaya başladı ve cok korkuyorum sadrce aglarken yapıyor az once yıne aynı sekılde oldu doktora sorduk vıdeoua cekım yapın dedı ama o an korkuyla cekmeyıyoz bıle kendıne y getirmek ıcın basına boyle gekrn var mu uzun oldu hakkınızı helal edın