Valla bende onu sordum. Devlet zaten 12. Ayda gosteriyo asiyi. E nabizdan asi takviminden baktim. Aklima takildi. Cocuk doktoru kuzenimiz var sorduk. 1 yas cnm dedi. Bugun doktora da gittim menenjit 2. Dozumuz vardi bi onu yapti ciktim. O da birsey demedi yani farkli asiyla ilgili